Zahvaljujući geoprometnom položaju i uspješnom poslovanju privrednih subjekata koji su bili sastavni dio velikih poslovnih sistema Derventa je u ex jugoslovenskim okvirima pripadala društvu razvijenih općina. Taj status ima i danas.
Rezultat toga su zavidni stručni i iskustveni potencijali, uspješno prilagođavanje novim tržišnim zakonitostima, a ništa manje značajne nisu i aktivnosti općinske administracije u cilju stvaranja povoljnog privrednog ambijenta. Od prije nekoliko godina Derventa je i sajamski grad, a najpozvaniji da detaljnije predstavi dosadašnje i elemente organizacije ovogodišnjeg sajma privrede i turizma je Miroslav Simić, prvi čovjek manifestacije o kojoj je riječ.
BH BUSINESS MAGAZINE: Gospodine Simić, šta predstavlja osnovne elemente misije privredno-turističke manifestacije koju organizujete i čiju podršku imate u smislu pokroviteljstva?
MIROSLAV SIMIĆ:Derventski sajam osmišljen je s ciljem još jedne potvrde otvorenosti Dervente prema mikro i makro okruženju, te prezentacije privrednih i turističkih potencijala kojima raspolažemo.
Konstanta povećanja broja izlagača, od 78. koliko je bilo na prvom sajmu 2006., do 120., koliko očekujemo ove godine, na najbolji način ilustruju opravdanost organizacije i značaj stečen za relativno kratko vrijeme. Organizator Derventskog sajma privrede i turizma, koji će na više od 3 200 metara kvadratnih biti održan od 22. do 24. augusta ove godine, je JU Sportsko-kulturni centar.
Suorganizator je Turistička organizacija opštine Derventa, pokrovitelj Načelnik opštine, a generalni pokrovitelj Vlada Republike Srpske, u saradnji sa Ministarstvom trgovine i turizma.
BH BUSINESS MAGAZINE: Po čemu je ova sajamska manifestacija različita od drugih?
MIROSLAV SIMIĆ: I ove godine, 162. put zaredom održava se Derventski vašar.
Više desetina hiljada gostiju, koliko očekujemo da će tokom samo nekoliko dana posjetiti Derventu i prisustvovati brojnim izvornim sadržajima, čine da je Derventski vašar jedan od najpoznatijih i najposjećenijih događaja u Bosni i Hercegovini i šire.
U okviru navedenog održava se i Sajam privrede i turizma što predstavlja svojevrstan način sjedinjavanja višedecenijske tradicije i savremenosti. Upravo navedeno ovu sajamsku manifestaciju čini jedinstvenom i nadaleko prepoznatljivom.
BH BUSINESS MAGAZINE: Šta će, osim izložbenih aktivnosti, činiti sadržaj ovogodišnjeg sajmovanja?
MIROSLAV SIMIĆ:
Popratne, ali ništa manje važne sadržaje i ove godine upotpunit će brojna stručna predavanja s ciljem primjene savremenih naučnih dostignuća u praksi.
Pored ocjene kvaliteta prezentiranih pčelarskih proizvoda bit će organizovan i Gasto fest sa oko 200 ušesnika.
Time baštinimo tradiciju spremanja jela specifičnih za šire područje Dervente, a gastro ponudu čini i nekoliko hiljada obroka koje će imati priliku kušati posjetioci sajma i vašara, uz degustaciju Nektar piva, mineralne vode Vitinka i proizvoda Frukta –Trejda.
BH BUSINESS MAGAZINE: Izložbeni dio aktivnosti, sasvim je sigurno, ima i prodajni karakter. Kakva su dosadašnja iskustva kada je u pitanju odnos ponude i potražnje?
MIROSLAV SIMIĆ: Svim izlagačima omogućena je prodaja eksponata i u nadasve sadržajnoj ponudi svaki od posjetilaca u mogućnosti je kupiti neki od proizvoda, kako u formi usuvenira, tako i za svakodnevno korištenje.
Time budu zadovoljeni i komercijalni efekti izlagača, a kupcima omogućena nabavka proizvoda koji, veoma često, nisu dostupni u drugim prodajnim oblicima. Ilustracije radi montažne kuće proizvođača Sinabis iz Gradačca tokom dana sajmovanja po pravilu nađu novog vlasnika, a značajne prodajne efekte ostvari Auto-centar Senković i brojni drugi izlagači.
Zbog svega navedenog pozivamo sve zainteresovane koji i na ovaj način žele prezentirati usvojenu djelatnost i time proizvode približiti potrošačima da budu učesnici ove sajamske manifestacije i lično se uvjere u sjedinjenost višedecenijske tradicije i elemenata ponude i potražnje svojstvenih vremenu u kojem živimo.
0 comments