SAFET KOLIĆ

COLY_NASLOVNA
RAZVOJ BOSANSKOHERCEGOVAČKE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PODRAZUMIJEVA SISTEMSKU ZAŠTITU 
DOMAĆEG PROIZVODA I  ZNATNO  VEĆE  STIMULATIVNE  MJERE
Hrana i ishrana su se oduvijek povezivale sa zdravljem, što je sve aktuelnija tema zbog svakodnevnog stresa kojeg nam nameće moderan način života. U bespoštednoj trci za vremenom, novcem i nekim boljim životom ugrožavamo ono što je najvažnije, a to je zdravlje. 
Pojam „zdrava hrana“ se danas veoma često, namjerno ili nenemjerno koristi, a što je još gore, zloupotrebljava, u cilju ostvarivanja jedinog cilja-nelegalan način sticanja profita kroz obmanu potrošača. 
Isto tako, proizvodnja hrane je kompleksan proces koji uključuje niz faktora, a čiji osnovni cilj je dobijanje zdravstveno bezbjednih, kvalitetnih i higijenski ispravnih prehrambenih proizvoda. 
Zbog toga u procesu proizvodnje treba uzeti u obzir sve prirodne i antropogene faktore koji utiču na proizvod zbog međusobne uslovljenosti kvalitete i bezbjednosti prehrambenih proizvoda. 
Sa druge strane, iako sa dugogodišnjom tradicijom u sintezi sa stručnošću i iskustvom, prehrambena bh. industrija bori se sa nizom problema, a stiče se utisak kako se, umjesto državne zaštite radi na njenom podrivanju pogodovanjem stranim prizvođačima koji imaju daleko bolje uslove od naših. 
Trebalo bi učiniti sve da ovaj sektor opstane, jer upravo ovdje postoji mogućnost značajnog zapošljavanja ljudi u mnogim granama koje indirektno sudjeluju u proizvodnji. 
Sve navadeno, sasvim je sigurno, bile su teme za razmišljanje i dileme sa kojima se trebalo suočiti, kada su supružnici Rasima i Safet Kolić prije dvanaest godina odlučili da, osnivanjem „COLY COMPANY“, poslovnu ideju realizuju u praksi i to upravo u oblasti prehrambene industrije. 
Šta je obilježilo navedeni period u poslovanju privrednog subjekta o kojem je riječ, koji atributi su bili krucijalno važni za respekta vrijedno pozicioniranje na domaćem tržištu i šta su osnovni elementi na kojima je baziran daljnji razvoj, pitanja su na koja je odgovorio prvi čovjek menadžmenta Safet Kolić.
BH BUSINESS MAGAZINE:
 Gospodine Kolić, na kojim osnovnim elementima ste bazirali poslovanje privrednog subjekta osnovanog 1999. godine i šta čini do sada usvojeni proizvodni asortiman ?
KOLIĆ: 
Viziju poslovanja podredili smo kvalitetu baziranom na korištenju najsavremenije italijanske tehnologije, te kontinuiranoj kontroli higijenske i bakteriološke ispravnosti proizvoda, što je prepoznato od strane potrošača i pospješilo stalan rast svih segmenata poslovanja, među kojima i širenje tržišta.
Do sada smo usvojili široku lepezu proizvoda u oblastima tjestenine i takozvanog slatkog programa i to razne oblike makarona, tjestenina za supe, rezanaca, jufki i delikatesa.
Osim „Coly“-a, jednog od najpoznatijih brendova domaće prehrambene industrije, pod čijim zaštitnim znakom plasiramo proizvode na tržište, tvorci smo i brendova „K 5“ i  „Pastella“, koji svakim danom sve više zaživljavaju i imaju konstantu prepoznatljivosti, a time i potražnje od strane potrošača.
Slatki delikates program, u kojem su za sada zastupljeni medenjaci, puslice i kore za tortu „Španski vjetar“, uskoro će obogatiti nove vrste proizvoda, za što su obezbijeđeni svi neophodni preduslovi, a bitno je naglasiti da je navedeni program, kvalitetom i pristupačnim cijenama, u rekordno kratkom roku ostvario zapažene rezultate na tržištu.
SINTEZA TRADICIJE I MODERNIH TOKOVA 
BH BUSINESS MAGAZINE: 
Šta su osobenosti do sada usvojenih proizvoda što ih čini različitim od drugih prisutnih na tržištu i koji su sve faktori morali biti zadovoljeni u cilju poštivanja normi kvaliteta ?
KOLIĆ: 
Osobenost naših proizvoda ogleda se u sintezi tradicije i modernih trendova, a kvalitet proizvoda rezultat je pažnje koja se posvećuje nabavci kvalitetnih sirovina, savremenoj tehnologiji, te stalnoj obuci i usavršavanju uposlenika.
Navedenom je doprinijela i redizajnirana ambalaža, a sve u cilju boljeg pozicioniranja u odnosu na ino konkurenciju prisutnu na tržištu Bosne i Hercegovine. Tokom proteklih dvanaest godina poslovanja kvalitet je uvijek bio na pijadestalu usvojenih vrijednosti, pri čemu se provode sve neophodne mjere kako bi proizvodi bili higijenski i bakterijološki ispravni. Sve to pospješeno je implementacijom HACCP i ISO 9001-2008 standarda kvaliteta, što je omogućilo da i drugi segmenti poslovanja budu dovedeni na znatno veći nivo, sa jasno definisanim elementima kako procesa proizvodnje, tako i drugih ništa manje važnih faktora. Aktivnosti na implementaciji i drugih standarda kvaliteta realizuju se u kontinuitetu, s ciljem širenja tržišta na prostore evropskih zemalja.
STIMULISATI DOMAĆU PROIZVODNJU
BH BUSINESS MAGAZINE: 
Jesu li domaći proizvođači zaštićeni i postoje li bilo kakve sistemske mjere koje postiči u stimulišu u cilju jačanja domaće proizvodnje ?
KOLIĆ: 
Država nije obezbijedila bilo kakve mjere za funkcionalnije trzišne uslove. Domaći proizvođači nisu dovoljno zaštićeni, ne postoje odgovarajući podsticaji za privređivanje i proširenje proizvodnje, a visoke stope poreza i doprinosa dodatno guše domaću proizvodnju. Isto tako, složena zakonska regulativa destimuliše privrednike za nova investiciona ulaganja i proširenje proizvodnih programa. Uvozimo strane proizvode sumnjivog kvaliteta, čime dodatno ugrožavamo domaće resurse, pri čemu su postojeći proizvodni programi nedovoljni i netransparentni. U Bosni i Hercegovini ima dovoljno straučnosti, znanja i iskustva kojima se mogu postići mnogo značajniji ekonomski rezultati. Neophodno je obezbijediti mnogo bolji općedruštveni ambijent kako bi navedeni elementi rezultirali stvaranjem novih vrijednosti. 
BH BUSINESS MAGAZINE: 
„COLY COMPANY“ relativno je mlad privredni subjekt u odnosu na neke druge bh. proizvođače sa dugogodišnjim prisustvom na tržištu, a time i prepoznatljivošću. 
Ipak,vaši proizvodi našli su put do potrošača. Koje aktivnosti ste realizovali kako bi postigli rezultate koji su više nego evidentno uspješni ?
KOLIĆ: 
Tokom dosadašnjeg dvanaestogodišnjeg perioda poslovanja pratili smo savremena svjetska dostignuća i razvoj tehnologije u usvojenoj djelatnosti, kupovali i instalirali u pravilu moderniju opremu od one kojom smo raspolagali,  čime smo stvarali uslove za povećanje obima proizvodnje.
To potvrđuje i podatak da smo samo tokom 2011. godine u modrenizaciju opreme i proširenje proizvodnih kapaciteta investirali oko 300.000,00 KM. Navedeno su pratile i prate marketinške aktivnosti u elektronskim i štampanim medijima, putem bilborda, kataloga i raznovrsnih „akcija“, a obzirom da se naši proizvodi nalaze na policama svih relevantnih trgovačkih kuća prisutnih u Bosni i Hercegovini, dostupni su potrošačima čije poverenje i naklonost smo već podavno obezbijedili. Potvrda toga je i stalno povećanje broja distributnih vozila, a sve u cilju pravovremenog ispunjavanja zahtjeva potrošača.
JASNA VIZIJA RAZVOJA
BH BUSINESS MAGAZINE: 
Kakvom ocjenjujete poslovnu 2011. godinu po osnovu realizacije planskih  aktivnosti i šta predstavlja težišne elemente poslovne politike „COLY COMPANY“ u narednom periodu ?
KOLIĆ:
 I pored otežanih uslova poslovanja u 2011. godini, osobito sa aspekta povećanja cijena sirovine i pada kupovne moći potrošača, uspjeli smo ostvariti i premašiti planske zadatke.To je postignuto povećanjem rentabilnosti, kroz maksimalno zalaganje uposlenika u procesu proizvodnje, te racionalnom administracijom i ekonomičnim poslovanjem svih segmenata. Iako je poskupljenje sirovina bilo značajno „Coly“ proizvodi su poskupjeli simbolično, u iznosu manjem od 6%, čime smo zadržali postojeće i dobili nove potrošače. U narednom periodu „COLY COMPANY“ ostaje vjeran poslovnoj politici baziranoj na praćenju savremenih tehnoloških tokova, povećanoj kontroli kvaliteta proivoda, higijenskoj i mikrobiološkoj kontroli, te jačanju i bogaćenju ponude. Namjera nam je da dopunimo delicatesse program atraktivnim proizvodima baziranim na tradicionalnim receptima našeg podnevlja, upakovanim u modernu ambalažu. Obzirom na sve veću potražnju naših proizvoda, pored postojećih dvadesetpet, uposlit ćemo i nove radnike i proširiti vozni park, a sve u cilju održavanja postojećeg stepena uspješnog poslovanja i njegovog unapređenja.
BIOGRAFIJA
SAFET KOLIĆ, rođen je 1970. godine u Bijelom Polju ( Crna Gora ), gdje je završio osnovnu i srednju Mašinsko-tehničku školu. U Novom Sadu je 1988. godine upisao Mašinski fakultet. Poduzetništvom se bavi osamnaest godina, od čega dvanaest godina proizvodnjom svih vrsta tjestenine i proizvoda od brašna. Oženjen je i otac troje djece.
         

Komentari

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com