BRANIMIR MUIDŽA, GENERALNI DIREKTOR HEIDELBERG MATERIALSA ZA BOSNU I HERCEGOVINU I HRVATSKU

NASLOVNICA

INTERVJU PDF

BRANIMIR MUIDŽA, GENERALNI DIREKTOR HEIDELBERG MATERIALSA ZA BOSNU I HERCEGOVINU I HRVATSKU

PIONIR SMO ODRŽIVOG RAZVOJA
I PREDVODNIK EKONOMSKOG RASTA U BOSNI I HERCEGOVINI

Intervju je vodio: Rašid Hakić
Fotografije: Heiderlberg Materials Cement BiH

Prije dvije i po decenije u kakanjskoj cementari uspješno je provedena tranzicija vlasničkih odnosa.
Najbolji primjer drugima kako to treba da se uradi.
Time su obezbijeđeni preduslovi za nove forme poslovanja ovog privrednog subjekta u neizvjesnom i dinamičnom poslovnom okruženju.
Šta predstavlja benefite privatizacijskog procesa, koji investicioni ciklusi su realizovani i koju ulogu ovo poslovno društvo ima u mikro i makro okruženju ?
Na navedena i druga, ništa manje bitna pitanja, odgovorio je generalni direktor Branimir Muidža, menadžer u pravom smislu te riječi.

BH BUSINESS MAGAZINE:
Gospodine Muidža, predstavite nam, u sažetoj formi, poslovanje cementare Kakanj od osnivanja do kraja osamdesetih godina prošlog stoljeća i ulogu iste u tadašnjem ex jugoslovenskom privrednom ambijentu.

BRANIMIR MUIDŽA:
Heidelberg Materials Cement BiH, a ranije Tvornica cementa Kakanj, ima bogatu historiju koja seže unazad više od četiri decenije.
Osnovana je 1978. godine, u vremenu kada je građevinska industrija bivše Jugoslavije bila u punom zamahu, a potrebe za cementom rasle iz godine u godinu.
Cementara je izgrađena pod okriljem tadašnje Hidrogradnje i brzo je postala ključni igrač u regionalnom privrednom razvoju.
Od samog početka, njen značaj se ogledao u podršci velikim infrastrukturnim projektima, od izgradnje brana i putnih koridora do objekata koji su služili za XIV Zimske olimpijske igre u Sarajevu.
To je bilo vrijeme snažnog industrijskog razvoja i ulaganja u dugoročne projekte, a cement iz Kaknja bio je nezaobilazan u tim procesima.
Proizvodnja se u prvim godinama kretala oko 350.000 tona cementa godišnje, što je bilo u skladu s tadašnjim potrebama tržišta.
Međutim, kako je potražnja rasla, cementara je 1989. godine dostigla rekordnu proizvodnju od 550.000 tona, što je u tom trenutku bio izuzetan rezultat i pokazatelj njenog strateškog značaja.
Nažalost, početkom devedesetih, rat je donio prekid proizvodnje i oštećenja na postrojenjima, ali cementara je, uprkos svemu, uspjela opstati. Već nakon rata, brzo smo se vratili osnovnoj misiji, obnavljati i graditi.
Naš cement je imao ključnu ulogu u poslijeratnoj obnovi Bosne i Hercegovine, a tvornica je nastavila rasti i prilagođavati se novim tržišnim izazovima.
Danas, kao dio prestižne Heidelberg Materials grupacije, cementara Kakanj nastavlja tu tradiciju, ali s jasnim fokusom na modernizaciju, održivost i odgovornost prema okolišu. Ponosni smo na našu prošlost, ali još više na ono što danas gradimo za budućnost.

 

PRIVATIZACIJOM DO POSTAVLJANJA NOVIH STANDARDA U INDUSTRIJI

 

BH BUSINESS MAGAZINE:
Kako je realizovana promjena vlasničkih odnosa, odnosno privatizacija u poslijeratnom periodu, koji su benefiti ostvareni u poslovanju, koji su realizovani investicioni ciklusi, koliki je ukupan iznos uloženih sredstava u modernizaciju i šta predstavlja ostale bitne pokazatelje poboljšanja stanja u poslovanju?

BRANIMIR MUIDŽA:
Kada je Heidelberg Materials 2000. godine postao većinski vlasnik Tvornice cementa Kakanj, to nije bila samo promjena vlasničke strukture, to je bio početak potpune transformacije.
U tom periodu, nakon rata, većina industrijskih postrojenja u BiH bila je zastarjela, a cementara u Kaknju nije bila izuzetak. Iako je imala dugu tradiciju i značajnu ulogu u privredi, bila je tehnološki zaostala i, nažalost, jedan od većih zagađivača u regiji.
Danas, 25 godina kasnije, s ponosom možemo reći da smo ne samo prošli proces modernizacije, već i postavili nove standarde u industriji.
Od tvornice koja je vapila za investicijama, postali smo moderna, tehnološki napredna kompanija koja ne samo da posluje po najvišim evropskim standardima, već ih često i nadmašuje. Tokom ovog perioda, u modernizaciju je uloženo više od 250 miliona KM, a rezultati su impresivni.
Emisije prašine smanjene su za preko 99%, potrošnja vode za više od 90%, a energetska efikasnost naše proizvodnje stalno raste.
Uz to, cementara danas radi s visokim stepenom korištenja alternativnih goriva, poput SRF-a, čime značajno smanjujemo emisije CO2.
Obaramo rekorde, kako u proizvodnji i poslovnim rezultatima, tako i u implementaciji inovativnih rješenja u industriji.
Heidelberg Materials Cement BiH je danas pionir održivog razvoja u BiH, predvodnik ekonomskog rasta i zelene tranzicije.
Proširili smo poslovanje, od proizvodnje cementa u Kaknju, preko terminala za otpremu cementa u Sarajevu, Banjaluci, Mostaru, Tešnju, Bihaću i Brčkom, do mreže 6 betonara u BiH i 7 betonara u Hrvatskoj.
Pored toga, prisutni smo i na hrvatskom tržištu kroz zastupništvo za prodaju cementa.
Ali ono na što smo posebno ponosni jeste činjenica da danas poslujemo kao kompanija koja aktivno brine o zajednici u kojoj djeluje. Naša tvornica danas izgleda potpuno drugačije.
Na prostoru od preko 100.000 metara kvadratnih imamo zelene površine, voćnjake, parkove, pa čak i jezero s ribama.
Od jednog od najvećih zagađivača postali smo uzor u industriji i predvodnici održive gradnje.
U proteklih 25 godina prošli smo put od tvornice u tranziciji do lidera u cementnoj industriji u BiH i regiji. I što je najvažnije, ne planiramo stati.
Naši budući projekti usmjereni su na dalji rast i razvoj, kako kompanije, tako i svih naših dionika, kupaca, dobavljača, zaposlenih i lokalne zajednice. Jer, uspjeh cementare nikada nije bio samo u brojkama, on je u trajnoj vrijednosti koju stvaramo zajedno.

 

MI GRADIMO TEMELJE ZA BUDUĆNOST

BH BUSINESS MAGAZINE: Šta predstavlja osnovne odlike usvojene poslovne strategije?

BRANIMIR MUIDŽA: Mi ne proizvodimo samo cement i beton.
Mi gradimo temelje za budućnost.
Naša tvornica u Kaknju već desetljećima isporučuje visokokvalitetne materijale koji se ugrađuju u najvažnije građevinske projekte širom BiH i regije.
Naše betonare, raspoređene u svim ključnim urbanim centrima, osiguravaju da naši proizvodi budu lako dostupni za najzahtjevnije građevinske poduhvate.
Posebno smo ponosni na to što ne radimo po šablonu.
Svakom projektu prilazimo s pažnjom i razumijevanjem potreba naših klijenata, bilo da se radi o velikim infrastrukturnim objektima ili specijalizovanim građevinskim rješenjima, naši proizvodi prilagođeni su da pruže sigurnost, trajnost i vrhunske performanse.
Održivost nam nije samo fraza, to je naš put i naša odgovornost.
Zato smo s velikim entuzijazmom lansirali evoBuild, novu generaciju ekološki prihvatljivih cementa i betona.
Znamo koliko građevinska industrija može doprinijeti smanjenju emisija CO2, i mi želimo biti predvodnici te promjene.
S evoBuild linijom proizvoda smanjujemo emisije CO2 i do 60% u odnosu na tradicionalne betone, a da pri tome ne žrtvujemo kvalitet.
Naprotiv, podižemo ga na viši nivo. Svaki korak koji napravimo, svaka inovacija i svaka investicija ima jedan cilj, a to je da našim partnerima omogućimo gradnju budućnosti koja je održivija, sigurnija i kvalitetnija.
I to nije samo poslovna strategija, to je naša lična posvećenost i ono što nas izdvaja od drugih.

 

 

BH BUSINESS MAGAZINE:
Kakav je trenutni status Heidelberg Materials Cement BiH na privrednoj mapi Bosne i Hercegovine?

BRANIMIR MUIDŽA:
Heidelberg Materials Cement BiH nije samo proizvođač cementa i betona.
Mi smo ključni stub građevinske industrije Bosne i Hercegovine i regije.
Već decenijama stvaramo materijale koji su temelj svih važnih infrastrukturnih, poslovnih i stambenih projekata, od autoputeva i mostova do modernih poslovnih centara i stambenih objekata. Na privrednoj mapi BiH, mi nismo samo lideri u svojoj industriji.
Mi smo primjer uspješnog poslovanja, održivog rasta i odgovornog upravljanja resursima. Kontinuirana ulaganja u tehnologiju, inovacije i ekologiju omogućila su nam da postavimo najviše standarde u cementnoj industriji, ne samo u BiH, već i šire.
Naša tvornica u Kaknju danas je među najmodernijim postrojenjima u regionu, a zahvaljujući sinergiji unutar Heidelberg Materials grupacije, imamo pristup globalnim inovacijama koje primjenjujemo na lokalnom nivou.
Pored toga što smo predvodnici održivog razvoja u BiH, kroz implementaciju najnovijih ESG standarda i razvoj cirkularne ekonomije, igramo i edukativnu i mentorsku ulogu, odnosno pomažemo drugim kompanijama da slijede naš put i zajedno s nama provode zelenu tranziciju.
Kao prvi u BiH uveli smo praksu korištenja alternativnih goriva, što značajno smanjuje emisije CO2 i doprinosi energetskoj efikasnosti.
Naš uspjeh nije samo u brojkama iako godinama obaramo rekorde proizvodnje i poslovanja, a ono što nas zaista izdvaja je način na koji to radimo. Sa vrhunskim stručnjacima i najsavremenijom tehnologijom, gradimo budućnost građevinske industrije u BiH i Hrvatskoj. Heidelberg Materials Cement BiH je danas više od kompanije.
Mi smo pokretač pozitivnih promjena u ekonomiji i održivom razvoju.

 

 

REKORDNI POSLOVNI POKAZATELJI

BH BUSINESS MAGAZINE:
Kakvom ocjenjujete proteklu godinu po osnovu realizacije planskih aktivnosti?

BRANIMIR MUIDŽA:
Proteklu godinu pamtit ćemo kao jednu od najuspješnijih u historiji naše kompanije i to s punim pravom.
Kada pogledamo šta smo sve postigli, možemo biti nevjerovatno ponosni, ne samo na rezultate, već i na tim koji stoji iza njih.
Svaki cilj koji smo postavili, ostvarili smo. Mnoge smo i premašili.
Nakon 16 godina oborili smo proizvodni rekord.
Plasirali smo oko 800.000 tona cementa, nadmašivši prethodni maksimum iz 2008. godine od 770.000 tona.
No, iza ove brojke stoji nešto mnogo veće, a to su trud, znanje i posvećenost naših ljudi. Naši stručnjaci, od operatera u pogonima, preko inženjera, do prodajnog, logističkog i administrativnog tima, dali su sve od sebe kako bismo dosegli ove visine.
Pokazali smo da smo spremni za velike izazove i da znamo kako ih pretvoriti u prilike.
Ali ne mjerimo uspjeh samo kroz proizvodne rekorde. Ovo je bila i godina velikih investicija i održivih rješenja.
Završili smo projekt proširenja kapaciteta za upotrebu SRF-a, niskokarbonskog goriva iz otpada, vrijedan 11,5 miliona KM. Instalirali smo novu opremu za transport i doziranje, što nam omogućava još značajnije smanjenje emisija CO2 i jača našu ulogu u zaštiti okoliša.
To je još jedan dokaz da nismo samo proizvođači cementa. Mi smo predvodnici održivog razvoja u industriji građevinskih materijala u BiH.
Osim toga, 2024. godina bila je i prva u kojoj smo poslovali pod novim imenom, Heidelberg Materials Cement BiH.
Ovaj novi identitet dodatno nas je učvrstio kao dio jedne od najvećih i najinovativnijih svjetskih grupacija.
To znači da imamo pristup najnovijim tehnologijama, najboljim praksama i vrhunskom znanju, koje direktno primjenjujemo u našoj fabrici u Kaknju i na svim našim lokacijama u BiH i Hrvatskoj.
I što je najvažnije, naši materijali ugrađeni su u najvažnije projekte širom zemlje.
Gradimo ceste, mostove, poslovne i stambene objekte koji mijenjaju lice BiH. Naši partneri prepoznaju naš kvalitet, našu predanost i našu stručnost.
Povjerenje koje smo izgradili na tržištu je nešto na što smo posebno ponosni, jer znamo da se ono ne dobija lako.
Ono se zaslužuje. Kada sve ovo saberemo, jasno je, 2024. godina bila je izuzetna. Ali ne stajemo ovdje. S ovim timom, ovom energijom i ovakvim rezultatima, tek smo počeli.

 

KVALITET JE ONO ŠTO JESMO

BH BUSINESS MAGAZINE:
Koje standarde kvaliteta ste implementirali i šta su beneifiti istih u poslovanju ?

BRANIMIR MUIDŽA:
Kvalitet nije samo ono što radimo, kvalitet je ono što jesmo.
Po tome nas prepoznaju, ne samo u Bosni i Hercegovini, već i širom regije.
Ako želite graditi nešto što traje, nešto što ostavlja utisak, nešto na što ćete biti ponosni, koristite naš kakanjski cement.
To nije samo fraza, to je činjenica potvrđena hiljadama projekata i povjerenjem naših klijenata.
Kvalitet nije slučajnost.
On dolazi iz znanja, iskustva i predanosti.
Naš tim stručnjaka svakodnevno radi na tome da svaki proizvod koji izađe iz naših pogona ispunjava najstrože međunarodne standarde.
Zato smo certificirani prema najvišim evropskim i svjetskim normama, od ISO standarda za upravljanje kvalitetom, okolišem i zaštitom na radu, do ESG principa održivog poslovanja.
Ali standardi nisu samo pečati na papiru. Oni su garancija da je svaki kilogram našeg cementa i svaki kubik našeg betona proizveden pod strogo kontrolisanim uslovima, da je njegov sastav konstantan, da su njegova čvrstoća i trajnost beskompromisne.
To znači da naši klijenti mogu računati na stabilne performanse, dugovječnost objekata i sigurnost u gradnji.
Osim što osiguravaju vrhunski kvalitet, ovi standardi nam omogućavaju i optimizaciju proizvodnih procesa, smanjenje troškova i povećanje energetske efikasnosti.
To je ono što nas čini konkurentnima, ali i odgovornima prema kupcima, zajednici i okolišu.
Kada birate naš cement i beton, ne birate samo proizvod.
Birate tradiciju, inovaciju i posvećenost. Birate najbolji kvalitet, onaj koji traje.

 
BH BUSINESS MAGAZINE:
Koliki je broj i kakva kadrovska struktura uposlenih ?

BRANIMIR MUIDŽA:
Naš tim čini više od 200 zaposlenika, različitih stručnih profila, uključujući inženjere, tehničare, operatere i administrativno osoblje. Posebnu pažnju posvećujemo kontinuiranom profesionalnom razvoju naših zaposlenika, pružajući im mogućnosti za edukaciju i usavršavanje, kako bismo osigurali visoku razinu stručnosti i kompetentnosti u svim segmentima našeg poslovanja. Osim toga zapošljavamo još 100-tinjak uposlenika u djelatnostima proizvodnje gotovih betona u BiH i Hrvatskoj, uz našu djelatnost direktno se veže još barem 1.000 uposlenika naših kompanija partnera koje za nas vrše razne usluge svakodnevno, pa su efekti na lokalno zapošljavanje i budžete znatno značajniji nego što se na prvu mogu učiniti.
Mi smo stabilna kompanija i nudimo stabilno zaposlenje.
A stabilnost u ovakvim vremenima turbulentnih promjena svuda u svijetu veoma je važna. Ko god dođe raditi kod nas ostaje tu godinama i decenijama.
Mnogi su karijere počeli u cementari po završetku školovanja i iz cementare otišli u penziju.
Pored redovnih stimulativnih primanja, nagrada i doprinosa, zaposlenicima nudimo jedinstveno mjesto rada gdje mogu da se razvijaju i napreduju.
Ključno je graditi komunikaciju baziranu na povjerenju unutar organizacije, te kod ljudi razvijati potencijale.
Smatram da koncept cjeloživotnog učenja donosi mnogobrojne dobrobiti svim zaposlenicima, a prije svega im pruža zadovoljstvo i samopouzdanje.
Od naših zaposlenika tražimo da su spremni učiti i raditi, a ostalo mi obezbjeđujemo.
Naša je industrija specifična, pa se bez obzira na školske spreme i kvalifikacije većina posla mora učiti na licu mjesta. U tu smo svrhu osmislili opsežne, kvalitetne i zanimljive programe obuke za skoro sva naša radna mjesta.
Obuka stalno traje, tako da ljudi imaju mogućnost stalnog razvoja i usvajanja novih znanja, što je važno za pojedinca i kompaniju. Zaposlenici su svjesni da u kompaniji mogu steći vještine i znanja svjetskih razmjera, a mi da kao kompanija možemo rasti i napredovati onoliko koliko rastu i napreduju naši zaposleni.

 

 

TRAG U VREMENU

BH BUSINESS MAGAZINE:
Šta predstavlja odlike plasmana gotovih proizvoda na bh. i tržištu u makro okruženju ?

BRANIMIR MUIDŽA:
Naši proizvodi nisu samo dio tržišta.
Oni su dio svakodnevnog života.
Gdje god da pogledate, od porodičnih domova do grandioznih infrastrukturnih projekata, u temeljima je naš cement.
Tuneli, mostovi i ceste kojima putujete, škole i vrtići u koje vodite svoje dijete, hoteli i poslovne zgrade, bolnice, trgovi i šetališta, svuda je prisutan naš kakanjski cement, naše ‘sivo zlato’.
S ponosom možemo reći da smo jedan od vodećih snabdjevača građevinskog sektora u BiH i regiji.
Naš cement i beton nalaze svoje mjesto ne samo na domaćem tržištu, već i u Hrvatskoj i šire, gdje snabdijevamo brojne projekte koji oblikuju budućnost urbanih sredina.
Ono što nas izdvaja nije samo rasprostranjenost, već i pouzdanost. Investitori, građevinske firme i pojedinci biraju naše proizvode jer znaju da donose dugovječnost, otpornost i sigurnost.
Kvalitet koji pružamo nije prolazan, on ostaje, gradi buduće generacije i ostavlja trag u vremenu. I to je ono što nas najviše ispunjava.
Kad vidimo koliko je toga lijepog, vrijednog i trajnog sagrađeno našim materijalima.
Najveća građevinska čuda počinju s nama, jer mi ne gradimo samo objekte, gradimo budućnost.

BH BUSINESS MAGAZINE:
Kojim pokazateljima potvrđujete elemenate zaštite životne sredine ?

BRANIMIR MUIDŽA:
Od privatizacije do danas, uložili smo više od 250 miliona KM u modernizaciju naših postrojenja i procesa, ostvarujući ogroman napredak u smanjenju utjecaja na životnu sredinu.
Emisije prašine smanjili smo za preko 99%, potrošnju vode za više od 90%, a naše fabrike postale su efikasnije i ekološki odgovornije nego ikada prije.
Ali tu ne stajemo.
Za nas održivo poslovanje znači kontinuirano unapređivanje, svaki dan, svaki proces, svaki pogon. Koristimo alternativna goriva, poput SRF-a , odnosno goriva iz otpada, čime smanjujemo emisije CO2 i doprinosimo kružnoj ekonomiji.
Optimiziramo potrošnju resursa kroz inovativne metode proizvodnje cementa i betona.
Automatizujemo procese kako bismo povećali efikasnost i sigurnost rada, te aktivno radimo na poboljšanju života u lokalnoj zajednici, jer vjerujemo da uspjeh naše kompanije ide ruku pod ruku s dobrobiti naših sugrađana.
Danas, kao dio globalne grupacije Heidelberg Materials, nastavljamo razvijati i unapređivati naše tehnologije, slijedeći najviše svjetske standarde održivog razvoja.
Naš tim stručnjaka svakodnevno radi na inovacijama koje omogućavaju građevinarstvo s manjim ekološkim otiskom, većom efikasnošću i dugoročnom održivošću.
Ne ulažemo samo u fabrike i tehnologiju, ulažemo u budućnost naše planete.
I zato nastavljamo neumorno raditi na tome da Heidelberg Materials Cement BiH ostane lider u održivom i odgovornom poslovanju.

 

USPJEH IMA PRAVU VRIJEDNOST TEK KADA SE DIJELI

BH BUSINESS MAGAZINE:
Koji su primjeri društvene odgovornosti Heidelberg Materials Cement BiH?

BRANIMIR MUIDŽA:
Iako smo kompanija, mi smatramo da smo također građani naše lokalne zajednice. Vjerujemo da odgovorno poslovanje ne podrazumijeva samo poštovanje ekoloških standarda i proizvodnju vrhunskih materijala, već i aktivno sudjelovanje u životu ljudi oko nas.
Zato su nam dobrosusjedski odnosi jednako važni kao i poslovni rezultati.
Pomažemo mjesnim zajednicama, obrazovnim i kulturnim institucijama, lokalnim udruženjima i nevladinim organizacijama, jer smatramo da uspjeh ima pravu vrijednost tek kada se dijeli.
Kada su Bosnu i Hercegovinu prošlog ljeta pogodile razorne poplave i nevrijeme, nismo čekali.
Odmah smo reagovali i donirali 200.000 KM za sanaciju posljedica i pomoć pogođenim porodicama.
Znamo koliko je u teškim trenucima važna solidarnost, i ponosni smo što smo mogli pružiti podršku onima kojima je bila najpotrebnija.
Također, kroz različite projekte ulažemo u zajednicu i u lijepim trenucima.
Dan otvorenih vrata je dan kada su naša vrata širom otvorena i kada nam više hiljada naših sugrađana dođe u posjetu i zajedno s nama se raduje našim postignućima.
Tom prilikom uvijek doniramo sredstva za ono što je u tom trenutku najpotrebnije lokalnoj zajednici, najčešće na polju obrazovanja.
Također, naš Dan kompanije koji slavimo u decembru uvijek obilježimo i donacijom u obrazovne svrhe. Heidelberg Materials Cement BiH nije samo kompanija, mi smo i veliki poslodavac u ovom kraju.
Naši ljudi su naš najveći kapital, a ponosni smo što su oni uglavnom upravo iz lokalne zajednice.
Također, u našem lancu nabavke ključnu ulogu igraju lokalne firme i stručnjaci, jer vjerujemo da samo zajedničkim snagama možemo graditi snažniju privredu i održiviju budućnost.
Već dvije i pol decenije nastojimo da svaku našu investiciju i modernizaciju osjete i domaće kompanije.
Uvijek dajemo prednost lokalnim dobavljačima i partnerima, jer je to način da zajedno rastemo.
Tako naš rad ne donosi korist samo nama, već i cijeloj zajednici.
Ponekad su najvažnije stvari one koje se ne mogu izmjeriti brojkama, osjećaj sigurnosti kada znate da možete računati na podršku, povjerenje koje se gradi godinama i neizgovoreno obećanje da ćemo biti tu kada je najpotrebnije.
A mi smo uvijek tu. Ne gradimo samo objekte.
Gradimo odnose, povjerenje i zajedničku budućnost.

BH BUSINESS MAGAZINE:
Gospodine Muidža, šta predstavlja strateške poslovne aktivnosti u narednom periodu privrednog subjekta na čijem ste čelu ?

BRANIMIR MUIDŽA:
Svijet se mijenja nevjerovatnom brzinom, a mi u Heidelberg Materialsu ne čekamo promjene.
Mi ih stvaramo. Zelena gradnja više nije budućnost, već sadašnjost, a mi smo među predvodnicima te revolucije.
Do 2030. godine, naš cilj je da prepolovimo emisije CO2, a do 2050. da budemo potpuno ugljično neutralni.
Već sada naši cementi i betoni imaju do 68% manje emisija CO2, a uskoro ih predstavljamo i pod prepoznatljivim brendom evoBuild, kao dokaz da održivost i vrhunski kvalitet mogu ići ruku pod ruku.
Građevinska industrija više ne može funkcionisati bez digitalizacije, i mi prednjačimo i u tome.
Naši eko-betoni sa ugrađenim senzorima omogućavaju graditeljima da u realnom vremenu prate zrelost betona putem mobilne aplikacije.
Ovo je potpuno nova era u građevinarstvu, pametnija, brža i efikasnija gradnja.
Pored inovacija u proizvodima, nastavljamo ulagati u upotrebu alternativnih goriva i sirovina, čime dodatno smanjujemo naš uticaj na okoliš i doprinosimo principima cirkularne ekonomije.
Što manje otpada završi na deponijama, a što više bude iskorišteno u industriji, to je put kojim idemo.
A naš put ne staje ovdje. Planiramo daljnje širenje i akvizicije, jačanje naše prisutnosti na tržištu u BiH i šire.
Ne zadovoljavamo se trenutnim uspjehom.
Cilj nam je da budemo još veći, još jači i još održiviji.
Nastavljamo ulagati u tehnologiju, digitalizaciju i razvoj ljudi.
Znamo da su naši stručnjaci i radnici ključ uspjeha, zato investiramo u njih, baš kao što investiramo u zajednicu u kojoj radimo. Uspjeh ne gradimo sami.
Zajedno sa partnerima, kupcima i kolegama, mi kreiramo bolju, održiviju budućnost.

 

BIOGRAFIJA

BRANIMIR MUIDŽA je generalni direktor kompanije Heidelberg Materials Cement BiH i generalni direktor Heidelberg Materialsa za BiH i Hrvatsku, te dugogodišnji lider u industriji građevinskih materijala.
Od 2000. godine radi na različitim rukovodećim funkcijama u okviru ove Heidelberg Materials grupacije.
Njegova karijera obilježena je uspješnim vođenjem kompanije kroz izazovne tržišne periode, uz kontinuirani rast i modernizaciju poslovanja.
Kao stručnjak s bogatim iskustvom, aktivno učestvuje u radu poslovnih udruženja i inicijativama za unaprjeđenje privrede i industrije u regiji.
Njegova impresivna biografija počinje već po završetku formalnog obrazovanja, nakon čega se nižu poslovni uspjesi i karijera vrijedna poštovanja.
Prije nego što se priključio Heidelberg Materialsu, još 1999. godine, Muidža nekoliko godina radio je kao broker i analitičar u Hrvatskoj, a također je vodio i kompaniju Financije i Računovodstvo u Hrvatskoj.
Predsjedavao je Vijećem stranih investitora u BiH od 2011. do 2025. godine, član je Upravnog odbora Udruženja za unapređenje njemačko-bosanskohercegovačkih privrednih odnosa i predsjednik Poslovnog savjeta Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.
Muidža je izabran pet puta za menadžera godine u BiH, a 2012. za menadžera decenije za BiH i jugoistočnu Evropu.
U novembru 2012. godine Internacionalna liga humanista dodijelila je Muidži Zlatnu povelju Internacionalni humanist desetljeća.
Sa jednakom energijom i entuzijazmom i danas obavlja sve svoje funkcije, insistirajući na kvalitetu bez kompromisa, stalnom unapređenju i edukaciji i oslanjajući se na vjerni tim ljudi koji stalno napreduje, educira se, raste i usvaja nova znanja i tehnologije.
Odgovornost, poštenje, etika, moral i obraz za njega nemaju cijenu.
Ljubav, sloboda, sreća, mir i obitelj su apsolutne vrijednosti kojim se vodi svakodnevno.
Kod kolega cijeni želju za usvajanjem znanja, glad za uspjehom, predanost radu, fleksibilnost, opredijeljenost ka timskom odnosno zajedničkom uspjehu, lojalnost i odličnu otvorenu komunikaciju.

Komentari

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com