MR. SEMIR JUNUZOVIĆ, IZVRŠNI DIREKTOR JUNUZOVIĆ-KOPEX DOO, LUKAVAC

za-web

intervju-mr-semir-junuzovic-izvrsni-direktor-junuzovic-kopek-lukavac

MR. SEMIR JUNUZOVIĆ, IZVRŠNI DIREKTOR JUNUZOVIĆ-KOPEX DOO, LUKAVAC

CNG PLIN JE NAJBOLJA ALTERNATIVA SVIM POSTOJEĆIM ENERGENTIMA

Tekst: Rašid Hakić
Fotografije JUNUZOVIĆ-KOPEX doo

 

Tek su mu dvadesetčetiri godine.
Zvanja diplomiranog ekonomiste, a potom i magistra stekao je na Univerzitetu u Beču.
Stečeno znanje primjenjuje u realnom sektoru, na poziciji izvršnog direktora u JUNUZOVIĆ KOPEX-u, na koju je imenovan ove godine.
Sve navedeno odnosi se na Semira Junuzovića, koji ličnim primjerom potvrđuje da mladi ljudi, sintezom stručnosti i svakodnevnih poslovnih izazova, itekako znaju biti uspješni.
Samo trebaju dobiti šansu.

BH BUSINESS MAGAZINE:
Gospodine Junuzović, ko je i kada utemeljio JUNUZOVIĆ KOPEX, šta je bila početna djelatnost i sa kakvim tehničko-kadrovskim kapacitetima?

Mr. S. JUNUZOVIĆ:
JUNUZOVIĆ KOPEX osnovao je otac Amir 1996. godine.
Sa tri zaposlena, početni poslovni koraci činjeni su u djelatnostima izgradnje putne mreže, proizvodnje betona i usluga transporta, da bi se djelatnost s vremenom isprofilirala u oblasti trgovine naftom i naftnim derivatima na veliko imalo, pružanju usluga transporta u domaćem i međunarodnom saobraćaju kao i pružanju usluga rada građevinske mahanizacije. Trenutno zapošljavamo 102 radnika, a cilj je da proširimo, kako ljudske tako i tehničke resurse.

KONSTANTA RAZVOJA

BH BUSINESS MAGAZINE:
Koje su trenutne oblasti poslovanja JUNUZOVIĆ-KOPEX-a?

Mr. S. JUNUZOVIĆ:
Poslovanje je, u odnosu na prvobitno, prošireno na oblast pružanja usluga transporta i to 2014. godine kada je JUNUZOVIĆ-KOPEX postao većinski vlasnik Gradskog i prigradskog saobraćaja Tuzla i Litvatrans-a Banovići.
Investicije su težišno bile usmjerene na revitalizaciju navedenih privrednih subjekata i unapređenje usluga. Osnovane s ciljem pružanja uslugu građanima, osnovni fokus poslovanja im je vraćen, što je podrazumijevalo investiranje značajnih sredstava u modernizaciju opreme i edukaciju osoblja, a to je direktno uticalo na povećanje kvaliteta usluge.
Danas Gradski i prigradski saobraćaj Tuzla predstavlja primjer uspješnog privrednog subjekta koji ide korak dalje uvođenjem prvih i jedinih autobusa u Bosni i Hercegovini koji kao pogonski energent koriste prirodni plin.
Ekološki je prihvatljiv i ne zagađuju okolinu, čime se doprinosi smanjenju zagađenosti zraka u Tuzli, što je za ovo područje i njegove građane od izuzetnog značaja.
Ukupna investicija osposobljavanja CNG punionice, zajedno sa specijalnim cisternama za prevoz koštala je 3 miliona KM, a cijeli projekat finansiran je iz vlastitih sredstava. Modernizacija usluga ogleda se i u načinu naplate prevoza, koji se vrši elektronskim Bus karticama. Za razliku od standardizirane kupovine i prodaje karata, Bus kartice se dopunjavaju po potrebi, slično kao i sa računima za mobitele, a korisnicima omogućavaju bezkontaktnu upotrebu i plaćanje usluga prevoza. Tako se povećava prohodnost putnika i smanjuju gužve prilkom ulaska u autobus.
Svi autobusi opremljeni su i sigurnosnim kamerama čime se povećava sigurnost putnika. Time je Tuzlacima na raspolaganju prevoznik po uzoru na evropske metropole, a njihova vožnja je sigurnija i udobnija. Pored vlastitih potreba za CNG plinom, 24. oktobra ove godine JUNUZOVIĆ KOPEX postao je vlasnik i CNG terminala u Sarajevu. Ovo CNG postrojenje predstavlja i veleprodajni distributivni centar CNG-a, što dokazuje težnju i ozbiljne poslovne namjere kada je u pitanju dalji razvoj ovog projekta.
Terminal u Sarajevu u mogućnosti je da ponudi savršene uslove snabdijevanja ovim energentom koji je u smislu ekonomske isplativosti prva alternativa butanu, mazutu i ostalim energentima.
U široj upotrebi alternativnih goriva u svijetu najviše uticaja ima država i to najčešće kroz beneficije, što u našem slučaju, nažalost nije slučaj. Tako se autobusi, kao jedni od vodećih zagađivača gradskog vazduha u mnogim evropskim metropolama, poput Pariza i Berlina, kroz različite inicijative, gradske projekte i subvencije, poslednju deceniju sve više prevode na CNG.

APELUJEMO I AKTIVNO RADIMO  NA RAZVOJU SVIJESTI POTROŠAČA

– Odlučili smo da proširimo poslovanje na industrijske potrošače obzirom na to da je kapacitet postrojenja u Sarajevu 5000 m3/h i u mogućnosti je odgovoriti zahtjevima velikih potrošača. Također nam je cilj da apelujemo i aktivno radimo na razvijanju svijesti industrijskih potrošača da uz minimalne troškove prelaska na upotrebu CNG plina, za vrlo kratko vrijeme ostvaruju velike uštede, uz zadovoljavanje ekoloških standarda, ističe Semir Junuzović.

JASNO DEFINISANI  MISIJA I VIZIJA

BH BUSINESS MAGAZINE:
Šta predstavlja misiju, viziju i temeljne vrijednosti JUNUZOVIĆ KOPEX-a?

Mr. S. JUNUZOVIĆ:
Uticajan smo sudionik na tržištu nafte i naftnih derivata, uslugama transporta, uslugama rada građevinskih mašina u Federaciji BiH.
Naša misija je, stalnim unapređivanjem poslovanja, svakom kupcu pružiti najbolju vrijednost kroz kvalitet proizvoda i usluga, te zadovoljstvo kupovine. Kada je u pitanju vizija želimo biti vrhunski ponuđač u BiH u okviru djelatnosti kojima se bavimo, koji će stalnim unapređivanjem usluge i kvalitete proizvoda odgovarati na zahtjeve tržišta, kupcima pružiti više od njihovih očekivanja, zaposlenima biti poželjan poslodavac, poslovnim subjektima pouzdan partner, te društveno odgovorno preduzeće. Da bi se ostvarila Misija i dostigla Vizija neophodno je ponašanje podrediti očekivanjima i ciljevima svih koji su zainteresovani za rad sa JUNUZOVIĆ-KOPEX-om, a to su kupci, dobavljači i zajednica u kojoj radimo.
Zato su naše temeljne vrijednosti partnerski odnos sa kupcima i dobavljačima, odgovoran odnos prema zajednici u kojoj živimo i radimo, te dobrobit zaposlenih.

BH BUSINESS MAGAZINE:
Kakvo je bilo stanje u Gradskom i prigradskom saobraćaju Tuzla i Litvatrans-u Banovići prije i nakon prelaska u vlasništvo JUNUZOVIĆ KOPEX-a i kakvo je danas?

Mr. S. JUNUZOVIĆ:
Dolaskom nove vlasničke strukture u ova dva privredna subjekta zatečeno stanje je, blago rečeno, bilo neuređeno.
Red vožnje po kome se saobraćalo bio je neekonomičan, nerentabilan, obiman i neprilagođen putnicima, odnosno korisnicima usluga.
Nakon što je novi menadžment počeo sa radom i novim načinom poslovanja vrlo brzo su se osjetile pozitivne promjene u načinu poslovanja, čime je Tuzla dobila evropski sistem funkcionisanja javnog prevoza. Urađeno je mnogo posla kako bi firma poslovala poštujući sve zakonske propise, putnike, radnike i njihova prava, te kako bi se obnovio vozni park i putnicima omogućila dostojna vožnja. Za godinu dana poslovanja putnicima smo omogućili vožnju u novim autobusima i obnovili smo vozni park i GiPS-a i Litvatrans-a. U sve autobuse instalirane su sigurnosne kamere, uveli smo elektronski način plaćanja prevoza mjesečnim Bus karticama, a u okviru firme osposobili kontrolnu sobu, te obnovili i modernizovali dispečerski centar. Uspjeli smo da svojim poslovanjem smanjimo zagađenje zraka u Tuzli i okolici CNG ekološkim autobusima, koji trenutno čine 50 posto voznog parka Gradskog i prigradskog saobraćaja Tuzla, a za naše potrebe osposobili smo i CNG punionicu u Tuzli.

PO UZORU NA SVJETSKE METROPOLE

– Ono što je nama bila ideja vodilja jesu svjetske metropole i njihov sistem funkcionisanja javnog prevoza. Na zapadu je upotreba CNG plina svakodnevan i već ustaljen proces. Vlasti evropskih gradova čak daju subvencije na nabavku, kako ih mi volimo zvati, ekoloških autobusa, a mi smo cijeli projekat finansirali iz vlastitih sredstava, kaže Junuzović.

VIŠEMILIONSKE INVESTICIJE

BH BUSINESS MAGAZINE:
Kolika je vrijednost investicija s ciljem pospješenja poslovanja i koliki je broj i vrsta prevoznih sredstava kojima trenutno raspolažu GiPS i Litvatrans ?

Mr. S. JUNUZOVIĆ:
Investicija osposobljavanja CNG plinske stanice, zajedno sa specijalnim cisternama za prevoz, odnosno trajlerima koštala je 3 miliona KM. U obnovu voznog parka investirali smo 2 miliona KM, dok je sistem elektronske naplate mjesečnih karata investicija vrijedna 700.000 KM.
Vozni park Litvatransa danas broji 67 registrovanih autobusa, sa 176 zaposlenih. Vozni park Gradskog i prigradskog saobraćaja Tuzla broji 100 autobusa, a ukupan broj zaposlenih radnika je 126.

BH BUSINESS MAGAZINE:
Kakvom ocjenjujete uspješnost poslovanja ostvarenu tokom tekuće godine?

Mr. S. JUNUZOVIĆ:
Godina koja je skoro iza nas u poslovnom smislu bila je veoma uspješna. Sve zadane ciljeve i planove uspjeli smo realizovati sa najvećom ocjenom uspješnosti, a kada je u pitanju naredna godina najavljujem nastavak razvoja i usavršavanja svih segmenata poslovanja.

BH BUSINESS MAGAZINE:
Kakva je organizaciona i kadrovska struktura i koliko radnika upošljavate?

Mr. S. JUNUZOVIĆ:
JUNUZOVIĆ-KOPEX zapošljava 102 radnika raspoređena po sektorima i to u upravi dva, sektoru ekonomsko-finansijskih poslova dvanaest, sektoru građevinarstva tridesetčetiri, autobuskoj stanici u Lukavcu četiri, sektoru Veleprodaje tri, sektoru servisa dvadesetdva i sektoru maloprodaje dvadesetpet.

SUBVENCIONIRATI KORIŠTENJE CNG PLINA

BH BUSINESS MAGAZINE:
Šta predstavlja strateške planske aktivnosti JUNUZOVIĆ-KOPEX-a u narednom periodu?

Mr. S. JUNUZOVIĆ:
Poslovne aktivnosti usmjerit ćemo ka daljem razvoju svijesti velikih industrijskih potrošača, da uz minimalne troškove prelaska na CNG, vrlo brzo mogu ostvariti velike uštede.
CNG terminal Reljevo u Sarajevu kojim raspolažemo, kapaciteta 5000 m3/h u stanju je ponuditi idealne uslove snabdijevanja ovim energentom koji je u smislu ekonomske isplativosti alternativa ostalim energentima.
U široj upotrebi alternativnih goriva u svijetu najviše uticaja ima država i to najčešće kroz beneficije, što u našem slučaju, nažalost nije slučaj. Tako se autobusi, kao jedni od vodećih zagađivača gradskog vazduha, u mnogim evropskim metropolama, poput Pariza i Berlina, kroz različite inicijative, gradske projekte i subvencije, poslednju deceniju sve više prevode na CNG. Ono što je JUNUZOVIĆ KOPEX-u, te Gradskom i prigradskom saobraćaju Tuzla bila ideja vodilja jesu primjeri svjetskih metropola i njihov sistem funkcionisanja javnog prevoza. Na zapadu je upotreba CNG plina svakodnevna i već ustaljen proces. Vlasti evropskih gradova daju subvencije na nabavku, kako ih volimo zvati, ekoloških autobusa, a u našem slučaju cijeli projekat finansiran je iz vlastitih sredstava. Bosna i Hercegovina je zemlja koja ima potencijalne potrošače CNG plina u industrijskom smislu.
Proizvođači koji na bilo koji način koriste pogonska goriva u svrhu proizvodnje, imaju odlične predispozicije da uz minimalne troškove prelaska na CNG pogon, ostvare velike uštede.
Izražavamo nadu da će bh. proizvođači prepoznati i pozdraviti projekat CNG koji treba da zaživi, te da će nastaviti slijediti primjer Gradskog i prigradskog saobraćaj Tuzla, kako bi, uz ekonomske uštede, istodobno uticali i na zaštitu životne sredine.

BIOGRAFIJA

Semir Junuzović rođen je 1992. godine u Tuzli.
Nakon završetka osnovne i srednje škole stekao je Bacherol diplomu (BS) Bachelor of Science in Business Administration na Webster, te (BA) Bachelor of Art in International Business na Webster, a potom i Master diplomu (MS) Master of Science in Finance na Webster na Univerzitetu u Beču.
Od 2016. godine uposlen je u JUNUZOVIĆ-KOPEX-u na poziciji izvršnog direktora.

Komentari

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com